Общи условия за ползване
Последващите ОБЩИ УСЛОВИЯ уреждат начина и правилата за използване на уебсайта martinica.bg
Дефиниции
Продавач – „Мартиника” ЕООД със седалище и адрес на управление гр.София бул.“Христо Смирненски“N:43, ет.2 с управител Мартина Цветанова, вписано в търговския регистър на РБ с ЕИК 175075092
Уебсайт- адрес, в интернет пространстовото martinica.bg, както и всички приложения, предоставящи на клиента достъп до каталога с предлагани артикули на указания адрес.
Клиент- всяко лице, посетило уебсайта и/или възползвало се от Услугите или съдържанието му.
Купувач – всеки клиент на Уебсайта, навършил 18 години и предоставил адрес за доставка и плащане на територията на Република България.
Профил- стандартни потребителско име и парола, избрани от клиента и предоставящи му достъп до всички стоки и Услуги, предлагани в уебсайта, както и възможност за обмен на информация с Продавача.
Поръчка- заявка от Купувача за закупуване на предварително избрани от него стоки и услуги, предлагани на Уебсайта – за поръчки се считат единствено заявките с предоставен адрес за доставка на територията на Република България.
Договор от разстояние– поръчка, отправена от Купувач към Продавач, за предлагани в Уебсайта стоки – отделните поръчки се третират като отделни договори.
Услуги- извършването на всякакви електронни услуги от страна на Уебсайта, за да се осигурят на Клиента възможност за комуникация с Продавача и/или покупки на предлаганите в каталога на Уебсайта стоки.
Електронен ваучер- произволна комбинация от букви, цифри и символи. Така създадената комбинация се изпраща от Продавача на Купувача, в случай, че последният реши да си закупи електронен ваучер. Електронният ваучер, предоставен на Клиента, е равен на стойността на заплатената от последния сума. Електронният ваучер може да се използва еднократно и в срок, не по-дълъг от 1 месец, считано от датата на издаването му. При използването на Електронен ваучер, от сумата на Поръчката се приспада вече заплатеният ваучер.
Безплатна доставка – В случай на поръчка на стойност по-голяма от 300,00 /триста/ лева, транспортните разходи по поръчката са за сметка на Продавача. Транспортът се извършва чрез куриерска фирма до посочен от Купувача адрес.
Платена доставка – В случай на поръчка на стойност под 300,00 /триста/ лева, Купувачът заплаща транспорта на поръчани стоки и услуги. Транспортът се извършва чрез куриерска фирма, до посочен от Купувача адрес – разходите за Доставка са със стойност, съгласно тарифата на куриерската фирма.
Куриер – поръчките, реализирани през Уебсайта, се доставят чрез куриерска фирма „ЛЕО Експрес” ЕООД, ЕИК 126633551.
Повече информация относно куриерската фирма може да бъде намерена тук:
Получаване на поръчка – датата, на която е извършена доставката на посочения от Клиента адрес.
Кошница- виртуален списък, съставен от избраните за закупуване от Клиента стоки.
Крайна цена- всички разходи, направени от Купучава по закупуването на стоката, включително цената на Доставката – в случаите, когато Клиентът ползва безплатна Доставка, същата не бива калкулираната и се поема от Продавача, съгласно настоящите ОУ.
Общи положения
С настоящите ОУ Продавачът декларира, че е регистриран като администратор на лични данни, съответно с идентификационен номер: ..429683……………………………….
Достъпът до ограничените части на Уебсайта, става активен след регистрация или влизане в Профил. Регистрацията протича, чрез попълване от Клиента на стандартен формуляр, публикуван в Уебсайта. Директен достъп до формуляра за регистрация може да откриете тук.
Достъпът до Уебсайта може да бъде блокиран едностранно и без предупреждение, в случай, че се установи, че Клиентът злоупотребява със съдържанието и/или предоставените в Уебсайта стоки и Услуги.
При извършване на регистрация, както и при потвърждаване на всяка направена Поръчка, Купувачът потвърждава, че се е запознал с и приема настоящите Общи Условия.
Всички цени в каталога на Уебсайта са в български лева, за един брой/чифт от всеки изложен артикул.
Продавачът полага усилия да поддържа актуална ценова листа, като запазва правото си да поднови или прекрати предоставени към даден момент допълнителни отстъпки по което и да е било време, без да е необходимо да уведомява Клиента за всяка промяна. При поръчка, направена в момент на активна промоция, Продавачът се задължава да изпрати на Купувача закупената стока, в съответствие с активната по време на Поръчката промоция.
Продавачът си запазва правото да коригира настоящите Общи условия(ОУ) едностранно и без предварително да уведомява Клиента за промените. С потвърждението на всяка Поръчка, Купувачът декларира, че се е запознал и приема публикуваните в Уебсайта, към датата на Поръчката, Общи условия.
Уебсайтът използва официално предоставени от производителя данни за цветовата гама на предложените в каталога стоки. Клиентът се съгласява, че разлики в цветовете между доставената и поръчаната стока са допустими, предвид факта, че цветовете, които се виждат на снимките, са зависими от компютърната конфирурация на Клиента, както и от зрителните му възприятия.
Уебсайтът приема поръчки единствено при предоставен от Клиента валиден адрес за доставка на територията на Република България.
Поръчка на артикули
Поръчката на стоки от каталога е възможно да бъде направена избирайки опцията за посещение на Уебсайта като „гост“или регистиран потребител.
При поръчването на стоки, изложени в каталога на Уебсайта, Клиентът се съгласява с ОУ за използване.
Потвърждението на Поръчки се извършва чрез получаване от страна на Клиента на автоматичен имейл, посочен от последния във формуляра за регистрация, с номер на поръчката.
Веднъж влязъл в Профила си, Клиентът може да направи своята поръчка на една или повече стоки, чрез избор на цвят, размер и количество, на всяка от стоките, изложени в каталога. След като всички описани опции са попълнени, Клиентът добавя стоките в Кошницата, чрез натискане на бутон „Добави в кошницата“. След като всички желани артикули са добавени в Кошницата, Клиентът трябва да избере начин на плащане и адрес за доставка на територията на Република България.
При наложили се промени в ценоразписа на предлаганите стоки, Продавачът запазва правото си да анулира направените поръчки, като се задължава да уведоми Клиента за промяната и за актуалната цена на поръчания от него артикул.
Въпреки положените от екипа на Уебсайта усилия да поддържат актуални наличности, Клиентът се съгласява, че са допустими разлики между представените към момента на поръчка наличности и реалните, установени след направата на поръчката. В случай, че наличностите на една или повече стоки от една поръчка са били изчерпани, Продавачът се задължава да се свърже с Купувача, чрез предоставените в Профила на последния, данни. При тези обстоятелства,
Купувачът може да избере една от следните опции :
– отпадане на стоката с недостатъчна наличност от поръчката и потвърждение за доставка на останалите в поръчката стоки.
– анулиране на поръчката;
Всяка направена през Уебсайта поръчка, се разглежда като отделен Договор от разстояние, сключен между Продавача и Купувача. Договорът от разстояние се счита за сключен от момента на изпращане на поръчката към Купувача.
Плащания
Поръчаните чрез Уебсайта стоки, могат да бъдат заплатени с наложен платеж, при получаване на поръчката.
Транспорт и доставка
Стоките, закупени през Уебсайта, се доставят на Купувача чрез куриерска фирма „ЛЕО Експрес” ЕООД
Стоките се изпращат към Купувача едва след като Продавачът е получил потвърждение за направената поръчка. След получаване на потвърждението от страна на Купувача, Поръчката се доставя до 3 /три/ работни дни.
Предлаганите начини на доставка са следните :
– Доставка до офис на куриерската фирма;
– Доставка до адрес, посочен от Клиента.
За Поръчки, на стойност по-малка от 300,00 лева, Клиентът ползва опцията Платена Доставка в размер на цената, обявена от куриерската фирма. Информация за това можете да получите тук. За Поръчки, на стойност по-голяма от 300,00 лева, Клиентът ползва опцията Безплатна Доставка.
Поръчки, изпратени до офис, ще бъдат задържани в офиса на куриера, не по-дълго от 7/седем/ дни. След изтичане на този срок, Продавачът има правото да анулира Поръчката, без да уведомява изрично Клиента.
За Поръчки направени до адрес, Клиентът е длъжен да осигури достъп и възможност за приемане на Поръчката. В случай, че Клиентът не е намерен на посочения адрес, Продавачът запазва правото си да анулира Поръчката или да я остави в най-близкия офис на куриера, като стоката ще остане в офиса, не по-дълго от 7 /седем/ дни, след което Поръчката се счита за анулирана, а стоката се връща на Продавача.
Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента стока и това може да се установи чрез обикновения й преглед, Клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 48 часа от получаването й. Рекламации по тези критерии се извършват само в момента на доставката.
След получаване и заплащане на стоката, Клиентът може да направи рекламация и да иска връщането й и възстановяване на платената от него цена в следните случаи:
Ако стоката има съществен недостатък или несъответствие, които не са могли да бъдат установени при обикновен преглед на стоката;
Ако при употреба стоката има съществен дефект, който я прави негодна за предназначението й;
9. Рекламации се приемат, както следва:
в срок от 14 дни от получаването на стоката, когато това касае дефект или замяна.
Tърговецът ще възстанови на Клиентът в пълен размер заплатената от него сума, не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която Клиентът е предявил рекламацията. Транспортните разходи за връщане на покупката са за сметка на Клиентa.
За да бъде върната една стока, тя трябва да е в изряден търговски вид:
– стоката не е използвана и е във вида, в който е била получена (с всички принадлежащи към нея етикети, без да са били скъсани и/или остранявани);
– да не е третирана с препарати, замърсена, повредена или използвана;
– опаковката й е запазена;
– запазена е касовата бележка.
Връщане и замяна:
Всяка пратка ще бъде изпращана с опция „Преглед/Тест преди плащане“. Ако доставената стока явно не съответства на поръчаната и това може да се установи чрез обикновен преглед на стоката, Клиентът има право да се откаже от нея в момента на предаването от куриера, без да заплати стойността на поръчаната стока, като разходите по връщането са за сметка на Клиента.
Ако Клиентът желае, може да замени закупен артикул от ОНЛАЙН МАГАЗИНА за размер или друга стока в срок от 14 дни от дата на получаване. Закупения артикул се изпраща обратно по куриер на адрес, изпратен по имейл на Клиента от служител на Търговеца. Транспортните разходи за връщане на покупката са за сметка на Клиентa.
Връщането на стока от Купувача към Продавача става чрез изпращане на стоката, с Куриер, на адрес : гр. София, ул. „Аксаков“ N:17, магазин LUPO.
Възстановяването на платената сума се извършва по банкова сметка на Купувача, заявена от него.
Във връзка с връщането на стока към Продавача, Клиентът трябва да спази следния ред и да предостави следната информация:
– Оригинал на касов бон на върнатия артикул;
– Предпочитан начин на удовлетворяване при връщането ( замяна на стока, издаване на електронен ваучер на стойността на върнатата стока, възстановяване на сума ) ;
– Данни за банковата сметка, по която Купувачът желае да му бъдe възстановена заплатената сума;
Продавачът не носи отговорност за грешно подадена банкова сметка.
Условията и сроковете за връщане на стока са съгласно изискванията на Закона за защита на потребителите.